LibeX: Книжный интернет магазин. Продать книги. Купить книги

Магазин, где можно не только купить, но и продать книги

Каталог: Деловая литература »•» Реклама, маркетинг, продажи

Ries, A.; Trout, J.: The 22 Immutable Laws of Marketing

counter

Ries, A.; Trout, J.

The 22 Immutable Laws of Marketing

Издательство: New York: HarperBusiness
Переплет: мягкий; 143 страниц; 1993 г.
ISBN: 0-88730-592-X; Формат: стандартный
Язык: английский
На сайте с 16.06.2008

Аннотация

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over forty years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing.

Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn't live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. With irreverent but honest insights, and often flying in the face of conventional, but not always successful wisdom.

The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained in The 22 Immutable Laws of Marketing are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.


 В продаже Хочу купить


сейчас этого издания книги в продаже нет

попробуйте поискать другие издания этого произведения при помощи ссылок ниже
или оставьте объявление о покупке или продаже


 Искать похожие 
> только название
> автор и название
 Добавить объявление
>продаю
> хочу купить



назад листать дальше
Первая помощь
>Впервые здесь?
>Как купить
>Как продать
>Зачем регистрироваться
>Платные услуги
еще ...
Поиск на LibeX
 
Название Автор 
расширенный поиск
Поиск на FindBook
findbook лого
 
Название Автор 
 Вход
 Имя:
 Пароль: 
 Запомнить пароль
регистрация
напомнить пароль





 
Индекс цитирования Яndex counter liveinternet.ru