наша кнопка
|
Деловая литература »•» Реклама, маркетинг, продажи
Только: на иностранных языках
1800 руб
950 руб
Marasco, Gianni |
Il franchising (Франшиза) |
1988 г.; Изд-во: IPSOA |
На итальянском языке.
В книге дано руководство по выбору и организации деятельности при условии франшизы. |
300 руб
Lilien, Gary L.; Kotler, Philip; Moorthy, K. Sridhar |
Marketing models |
1992 г.; Изд-во: Prentice Hall |
|
1000 руб
Krajewski, Lee J.; Ritzman, Larry P. |
Operations management: strategy and analysis |
2002 г.; Изд-во: Addison-Wesley Publishing Compan |
Компьюторный перевод отрывка аннотации:
"В этой книге новейшие стратегические вопросы ОМ сочетаются с проверенными аналитическими методами. Сохраняя свое видение общей картины и стратегической важности операций, это издание меняет свой общий подход на... |
1300 руб
Duarte, Nancy |
Slide: ology: The Art and Science of Creating Great Presentations |
2008 г.; Изд-во: O'Reilly Media |
No matter where you are on the organizational ladder, the odds are high that you've delivered a high-stakes presentation to your peers, your boss, your customers, or the general public. Presentation software is one of the few tools that requires profes... |
500 руб
Theaker, Alison |
The Public Relations Handbook |
2002 г.; Изд-во: London-NY: Routledge |
Учебное пособие по Связям с общественностью.
The Public Relations Handbook is a comprehensive and detailed introduction to the theories and practices of the public relations industry. Tracing the history and development of public relations, it explore... |
500 руб
500 руб
15 руб
250 руб
110 руб
60 руб
Simmons, John |
The Invisible Grail: In Search of the True Language of Brands |
2003 г.; Изд-во: Texere Publishing |
The one thing all businesses desire is affection between themselves and their customers. It is the Holy Grail of the branding world. But where do businesses begin their quest? In today's highly competitive global marketing environment, big brands are v... |
|
|